top of page
חיפוש

המלונות שיתפו פעולה והילדים החולים נפשו


שיתוף פעולה ייחודי למען ילדים מטופלי דיאליזה ונפרולוגיה: עמותת תקוה ומרפא הוציאה מחנה קיץ בן שלושה ימים, חווייתי ועשיר במיוחד, עבור הילדים החולים (חדשות בארץ)

מחנה קיץ שהוציאה עמותת תקווה ומרפא לטובת ילדים מטופלי הנפרולוגיה מביה"ח שניידר ושערי צדק, טמן בחובו הפעם אתגר אדיר. מזה חודשים מתכננת העמותה את היציאה הנכספת למחנה של חיים מחנה קיץ- שעל פי התכנון כלל אירוח מיוחד במלון לביא.

מלון "לביא" שבצפון מארח אותם מידי שנה לחופשה חלומית


וחווייתית בת שלושה ימים, אך מסיבות טכניות הפעם זה לא התאפשר. מנכ"ל מלון "לביא" המסור, שלום אשכנזי, יזם שיתוף פעולה מיוחד עם מלון כינר המתחרה וכך נוצר חיבור ביחד הילדים נהנו מחוויית 2 המלונות.

כך עברו על ילדי תקוה ומרפא שלושה ימים בלתי נשכחים במחנה הקיץ המסורתי, שיצא הפעם לפועל בזכות שיתוף הפעולה המדהים של שני בתי המלון, שהוכיחו לכולנו שברגע שמדובר בנתינה לילדים חולים, הם שמו הכל בצד, שכחו מהביזנ'ס והעסקים, והתאחדו כדי לתת לילדים החולים כח להמשיך להתמודד... במחנה המושלם ביותר.

במהלך הימים נהנו הילדים מטיסה במטוסים קלים, שיט קייקים אתגרי, פארק חבלים, אי ג'אמפ סנפלינג ועוד ועוד חוויות והפתעות שליוו את כל המחנה. כמו כן נהנו ממתנות מיוחדות.

הילדים הודו למנהלי העמותה: הגב' אגסי הרב בנימין לנגנויער, היו"ר חיים האוסמן ובנות השרות שעשו למעל ומעבר להצלחת המחנה, ובזכותם אכן חזרו הילדים לשגרת חייהם הקשה מלאי כח ותקווה לאחר שלושה ימים של הסחת הדעת, שלושה ימים של אגירת כוחות להתמודדות יומיומית, שלושה ימים שלא ישכחו לעולם.



7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דווקא עכשיו צריכים יותר מתמיד!!!

קודם כל תודה רבה על הכל  אתם חלק מהשפחה שלנו משפחה של נתינה בימים אלו העמותה שלנו נלחמת לנהל את התמיכה לילדים ולמשפחות כפי שתומכת בימים רגיל

bottom of page